پاورپوینت فصل دوم کتاب اقتصاد مدیریت ایوان داگلاس ترجمه سیدجواد پورمقیم با موضوع تکنیکهای بهینه یابی

مطالب دیگر:
🔗نگاهی اجمالی به فعالیت ها و برنامه های دفتر توسعه کارآفرینی در سال 1386🔗نگاهی به تکنولوژی ساخت برج‌های پتروناس🔗بررسی زندگی امام موسی کاظم (ع) و صفات و سجایاو خانواده ایشان🔗بررسی نگهداري مواد غذايي در منزل و اصول و شرایط و انواع روشهای ان🔗بررسی مفهوم سنتي نما و سير تحول تاريخي آن🔗بررسی نماز و اهمیت و اداب و فلسفه آن🔗بررسی نماز و نمازگزار و ارزش و اهمیت آن و بررسی نماز در ادیان دیگر🔗بررسی مفاهيم اساسى ولايت فقيه در قالب ولايت،انتصاب و فقاهت🔗بررسی نوازندگان تنبک عصر قاجار🔗بررسی نقش و اهمیت نورپردازی در معماری و معماری داخلی🔗بررسی چگونگی شکل گیری و نحوه اجرای یک غرفه آرایی از طراحی تا اجرا🔗بررسی هنر مجسمه سازی در یونان باستان و مبانی زیبایی شناسی آن و نگاهی بر آثار و مجسمه ها و معابد یونا🔗بررسی هنر مفهومی و مینیمالیسم و بررسی آن در ادبیات و موسیقی🔗بررسی هنر نقاشي و نقاشان دوران معاصر🔗بررسی ورزش هندبال و تایرخچه و مزایا و قواعد و تجهیزات آن🔗بررسی هنر معماری اسلامي در ایران و جهان و بررسی پیداش و تاریخ آن🔗بررسی همزيستي انقلاب و نظام در انقلاب اسلامي🔗بررسی ورزش هندبال و تاریخچه و فواید و قوانین آن🔗بررسی هنر اسلامی و جامعه مدرن🔗بررسی مفاهیم اشتغال و بيكاري و انواع آن و ارائه شیوه هایی برای مبارزه با بیکاری
پاورپوینت فصل دوم کتاب اقتصاد مدیریت ایوان داگلاس ترجمه سیدجواد پورمقیم با موضوع تکنیکهای بهینه یابی|34032645|bjz|دانلود فایل-:|بی جِی|
در حال حاظر فایل کامل و برتر با عنوان پاورپوینت فصل دوم کتاب اقتصاد مدیریت ایوان داگلاس ترجمه سیدجواد پورمقیم با موضوع تکنیکهای بهینه یابی آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.

دانلود پاورپوینت فصل دوم کتاب اقتصاد مدیریت ایوان داگلاس ترجمه سیدجواد پورمقیم با موضوع تکنیک های بهینه یابی،
در قالب ppt و در 71 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه
حداکثر کردن ارزش بنگاه
روش های بیان روابط اقتصادی
روابط تابعی: معادلات
استفاده از نهایی ها برای حداکثر یا حداقل کردن توابع
تشخیص حداکثر از حداقل
مطالعه موردی: یک اشتباه بزرگ معروف در طراحی هواپیماهای بمب افکن استیلت (Stealth)
رابطه بین کل، نهایی و متوسط
مطالعه موردی: اندازه بهینه یک بیمارستان
بهینه یابی توابع چند متغیره
مطالعه موردی: اثر تبلیغات بر فروش شربت تنگ (Tang)
بهینه یابی مقید
ضریب افزایش لاگرانژ
مفهوم اضافی در مقابل مفهوم نهایی در تحلیل های اقتصادی
برنامه ریزی خطی
مفروضات برنامه ریزی خطی
حل مسائل برنامه ریزی خطی روش ترسیمی
حل مسائل برنامه ریزی خطی به روش جبری